♥ Dusch och filmmys;

Sitter i min ensamhet och lyssnar på Barry White och James Brown, helt grymma! Haha

Ska snart hoppa in i duschen och sedan se en film och bara ta det chill. Sista kvällen på lovet och sedan är det full rulle igen. Börjar min APU imorgon vilket ska bli spännande och roligt framför allt. Börjar 8.00 och slutar 15.30. Denna vecka kommer bli tuff med blandade arbetstider och så vidare. Ska även börja skriva en rapport som ska in om ca 6 veckor då när APUn är slut. Ska även läsa ut en engelsk bok "The boy named it" - "Pojken som kallades det" med andra ord och sedan en svenskroman..Hmm.. har inte bestämt vilken jag ska läsa ännu men det får jag tänka på mer senare när jag läst klart den engelska boken.
Och för er som trodde jag skulle ha någon slags semester under dessa veckor trodde fel eftersom jag fortfarande har plugg och sånt under tiden, samt matten som jag måste ta tag i snart..Suck


Skriver mer imorgon innan jag drar iväg till APUn. Ska försöka få så mycket sömn som möjligt inatt då jag sovit väldigt dåligt den senaste veckan, så med andra ord skulle en helnattsömn sitta fint!

Puss och god natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0