♥ CSI;

Tja, sitter just nu för tillfället och ser på CSI som just nu har paus hehe.

Är så grymt besviken på mig själv då jag knappt pluggat nånting. Har varken haft motivation eller lust att plugga överhuvudtaget..BLÄ! matte är otroligt svårt tycker jag och har verkligen väldigt svårt att lära mig och ta in all information som behövs men jag försöker verkligen att förstå och minnas men ibland så går det helt enkelt inte vilket är otroligt synd eftersom att jag absolut måste få G på nationella i matematik, annars får jag gå om kursen och det vill jag absolut inte. Måste på något sätt hitta tillbaka till den där motivationen, eller få någon form av motivation som pushar mig vidare..I'm in desperate need of MOTIVATION!


Aja, nu ska jag bara försöka släppa lite på dessa tankar och bara ta det lungt resten av kvällen. Detta får jag bekymra mig för imorgon..   ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0