♥ Bussresa;

God morgon god morgon. :) Åh , solen har börjat tittat fram bakom molnen! Det gillar vi!

Sitter just nu och äter frukost tillsammans med morgonkaffet. Ska åka om 1 timme och jag är framme vid 12.00. Skönt att det inte är några bussbyten. Jag ska sitta där med min engelska bok "The boy called it" i min hand och musik i öronen. Kommer nog sitta och smsa lite då och då bara för att jag kan bli uttråkad haha :D

Kommer förmodligen skriva ett inlägg senare när jag kommit fram eftersom vi ska in och handla först. :)

Men ha en bra dag så hörs vi, pussssss

Kommentarer
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

SV: Ja du, jag tog med mig ju solen o se hur det skiner :P



Men läs lite dag för dag så lär du ju klara. Jag har omtenta om ca 3 veckor så jag ska passa på att läsa lite varje dag för då blir det inte lika mkt stress som innan som gjorde att jag inte klara :P



Ja men inte just där det handlar om mig, då måste mna ha tidningen

2010-03-30 @ 12:39:10
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0