♥ Bakning;

Tjo! Håller just nu på att baka en smarrig och kladdig kladdkaka. Mums! Fick ett recept av min moster på en kladdkaka som man mikrar, coolt. I endast 6 minuter! :O :D sen får den stå och kallna, då blir den som godast!  Att blanda ihop alla ingredienser är inte så svårt, inte ens för mig som suger på att baka eller kanske inte.. Men att laga mat är jag bättre på i alla fall.
Men blir så irriterad på att mamma inte låter mig baka själv, hon ska alltid lägga sig i och läsa från receptet och grejer så jag sa till henne att jag inte var 5 år längre och kan faktiskt saker själv. Jag menar hur ska jag annars lära mig om morsan vaktar som en hök över mitt huvud eller det blir ju under mitt huvud eftersom att jag är längre än henne haha :P Men ni fattar vad jag menar inte sant? ;)



Sen blir det mys framför finalen på Mello som börjar kl 20. Det blir väl "fel" som vinner år igen men jag har egentligen ingenting att klaga på eftersom att jag själv inte röstar och avgör vem som vinner. Men det är i alla fall otroligt bra bidrag med i år så det blir svårt..

Hörs mer sen, puss

Kommentarer
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

SV: Jag har alltid varit duktig haha :D



Haha det är ju bra att snön försvinner här fortare än stockholm ;)

2010-03-13 @ 19:36:31
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0