♥ Bad sleep;

God morgon!

Ska det finnas sensmoral i drömmar? - isåfall fattade jag inte vad sensmoralen var i min dröm inatt. Heeeelt sjuuukt dröm!! haha

Sov lite halvdåligt inatt, vred och vände på mig hela tiden och vaknade lite emellanåt men glad är jag i alla fall eftersom att solen skiner strålande ute. Härligt!



Börjar om 1 timme och sitter just nu och käkar frukost, två mackor och ett glas apelsinjuice som vanligt haha.
Musikspelandet är på i fullgång också. :)

Ha en bra dag, vi hörs när jag kommer hem till 17. ;) Puss

Kommentarer
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

SV: Såklart att det ser gott ut för det är ju JAG som har lagat det :D



tror inte jag hittar nå andra ord än EGOEGOEGO :D

2010-03-16 @ 12:11:34
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0