♥ Back home;

Tjobedino! Haha :D

Kom hem för drygt 1 timme sen och har haft en otroligt rolig dag på förskolan och sitter just nu och pratar i telefonen.
Solen har kikat fram ett tag idag och det har varit härligt. Just ja, våren måste vara här då jag blivit helt röd i ansiktet av att ha varit ute i solen hela tiden på förskolan. Det finns bildbevis faktiskt! Haha
Snart så ska jag börja laga mat, vet inte vad ännu men mat är mat eller?? Huvudsaken är ju att man blir mätt! Haha sen blir det plugg hela kvällen typ....




Vi hörs senare puss


Kommentarer
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

SV: Haha ja det vet jag så imorgon blir det ingen träning utan blir att vila istället ;)



tack för gratulationen, han lär bli glad av inlägget :D



Haha såklart, du sa ju aatt jag ska kalla dig Anci xD

2010-03-11 @ 18:37:07
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0