♥ Away again;

Har knappt varit hemma det här lovet, har bara varit borta hos andra och idag ska jag iväg igen.
Drar till pappas och deras nya hus, hjälper till att flytta in möbler osv... Kommer antagligen hem på söndag och där tar min frihet slut för på måndag blir det första dagen på min APU..

I alla fall så kommer jag kanske inte ha tillgång till att uppdatera bloggen men skriver då när jag kommer hem istället. Jag finns ju alltid att nås på telefonen så jag är inte helt försvunnen och okontaktbar.. ;)


Snart måste jag käka frukost och sedan hoppa in i duschen och grejer innan vi drar vid 11. Solen skiner btw, såååå härligt!! :)

Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

SV: Haha men det är inte så långt kvar till sommarne :D snart är den här :P

2010-03-05 @ 12:24:02
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0