♥ At home;

Nu är jag äntligen hemma och det är min sista dag på lovet. Tiden har bara runnit iväg men ändå känns det som om det har gått supersegt Imorgon börjar mina APU veckor och det ska faktiskt bli jätteroligt! Drömde inatt att jag kom försent första dagen och allt och jag fick en sån ångest att jag inte kunde somna om. :/ Hehe men hoppas att jag åtminstone får en god natts sömn denna natt så jag är pigg och glad imorgon.

Hjälp, är sjukt torr om mina händer, nagelbanden har spruckigt och åtminstone 4 naglar är trasiga.. Usch men that's life liksom..

Snart så ska jag se reprisen av Desperate Housewives som hade säsongs premiär i onsdags och som jag missade. haha men jag skriver mer sen ;) ♥

Kommentarer
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

SV: Haha jag vet xD

2010-03-07 @ 16:14:11
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0