♥ Andra avenyn;

God kväll alla! Själv tycker jag att jag pluggat ganska så flitigt ikväll, har gått igenom kapitel 1 och kapitel 2 i min mattebok för att se vad jag kan och vad jag inte kan. Kapitlen är på typ 30-40 sidor men kunde redan det mesta ändå så jag får väl gå vidare i boken sålänge. Slutpluggat för idag då alltså typ..

En pinsam grej som hände tidigare idag var att det ringde på hemtelefonen och jag svarade "Shuuuuuuuueeeeee breeeeee..!" i luren eftersom att jag trodde det var min moster som ringde då hon tidigare sagt att hon skulle ringa men hon var det inte såklart. Det var en Robert som lät chockad och som kom från tele2 som sökte min mamma... "Ehm..nej hon är inte hemma" - "Jaha men då får jag återkomma" - "gör det du" sa jag och sedan slängde på telefonen och började skratta. Jag kan nästan tänka mig att han också gjorde det.. :P
Aja..

Nu blir det snart Andra Avenyn tittande, spännande som alltid! Haha
Hörs mera senare, puss så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0