♥ Onsdag;

God morgon.

Hjälp vad dagarna bara flyger förbi känns det som. Idag så ska jag få reda på om jag får G i slutbetyg i matte..Spännande!! Haha har inte en så lång dag idag eftersom att jag ej har musik i slutet av dagen så jag slutar som senast kl 15. Sen ska jag hem och bara ta det chill som vanligt. Har faktiskt blivit väldigt rastlös nu när jag inte har nå plugg att göra men skönt att om 1 vecka är det sommarlov. Tiden har gått så sjuuukt fort!! men "bra" fort. Hehe.

Imorgon är jag egentligen ledig eftersom att jag inte har någon rest att göra i skolan men måste åka dit ändå eftersom att vi i kören ska träna med bandet till studenterna på fredag och till skolavslutningen torsdagen därefter. Kommer inte vara med på fredag när kören sjunger för studenten eftersom att jag ska gå på Jennas student. Jag sa ju att tiden går snabbt.. Alldeles för snabbt ibland.. :/


♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0