♥ Morgonen efter möhippan;

God morgon.

Ja det blev rätt sent igår, när vi efter möhippan drog till Max för att käka hamburgare. Där var det inte alls trevligt eftersom att vi bytte våra hamburgare 2 gånger efter att dom var kalla, samt att osten var stenhård och inte var smält. Vi såg att 1 hamburgare var rå på kanten så min moster och Emma begärde pengarna tillbaka, sen drog vi därifrån.

Men tidigare på dagen så kom Emma hit, hon trodde vi skulle ha spakväll här så vi började med att käka tacos. Sen skulle jag sminka henne och hon kände att jag sminkade henne fult och började ha sina aningar. Sen sa vi att vi hade lurat henne och att vi minsann inte skulle ha någon spakväll utan att vi skulle klä ut henne i fula kläder och åka till stan för att ge henne både foto-uppdrag och vanliga, svåra uppdrag. Hon klarade många galant bra faktiskt men det var nästan inte en enda människa ute, heeeelt sjuuukt! Alla var väl hemma och såg på prinsessans bröllop eller nåt. Klockan var ju bara 5 när vi åkte till stan.. Aja, men roligt var det i alla fall.

När vi kom hem så satt vi och snackade, käkade godis och chips, drack groggar, sjöng karaoke samt spelade kubb och dansade ute vilket ledde till att jag ramlade mitt upp i alltihop och tog sönder en lampa. Följden av det blev ett par stora skrapsår och blämärken, men det är väl sånt man får ta? Haha, roligt hade vi det i alla fall.. :)


(Här är möhipps-tjejen själv)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0