♥ Midsommarafton;

God morgon och glad midsommar på er!

Vi var uppe tidigt för att börja fixa och dona inför idag när resten av släkten kommer. Det blir grillning, fika, lekar, plcoka blommor, spela musik, dansa och mysa = en typisk midsommar! :) Det ska bli väldigt roligt faktiskt!
Sen har jag bakat cupcakes med karamellfärg i grädden samt strössel på, som "välkomst bakelse" istället för en välkoms drink.

Imorse var jag ute vid 9 och doppa fötterna i sommardaggen, vilken betyder att jag kommer få ett starkt och ett friskt år. Man kan ju inte göra med än att chansa. Jag blir ju inte sämre precis. *peppar, peppar*

I alla fall så kommer bilderna senare imorgon kväll. Nu ska vi ha det trevligt, DU med! :)



Ha en väldigt skön och en trevlig midsommar!!!!!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0