♥ Måndagskväll;

Tjena!

Har inte gjort så värst mycket idag på grund av det dåliga vädret men imorgon är det sooooool utlåvat enligt vädret. Så det blir lite solning innan jag och min lillasyster drar iväg till pappa till på torsdag förmiddag. Ska umgås bland annat med Travis vilket ska bli jätteskoj! Börjar med att hämta honom från dagis imorgon och därefter blir det skoj vilket kommer ta massor av min energi som jag inte än hunnit bygga upp eftersom att de här dagarna efter skolavslutningen varit händelselösa.. Men det blir det ändring på nu eftersom att till helgen händer det mycket skoj vilket jag inte kan skriva ännu men närmare lördag eftermiddag kan jag berätta vart jag ska och vad jag ska göra! :D :D :D ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0