♥ Filmtips?;

Kom ut från duschen för ett tag sen, gjorde en hårinpackning så att mitt slitna hår får någon form av lyster i detta sommarväder och snart ska jag tvätta kläder. Just nu kollar jag runt på voddler för att se om det finns någon bra film jag kan se men verkar inte hitta nån bra, inte just nu i alla fall.
Ja, vad gör man inte en sådan här tråkig dag. Eftersom att jag först nu får en ledig stund så kan det vara skönt att bara koppla av men för mig räcker det max en dag att koppla av, sen blir det låååångtråkigt! Haha
Aja, ska se om jag hittar någon film att se på, annars får det bli någon klassiker som jag redan har i dvd-hyllan som jag säkert redan kollat på tusentals gånger... Bättre än ingenting eller?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0