♥ ES med Jenna;

God morgon.

Vaknade för en kvart sedan av en sopbil som stog utanför och lasta sopor i full fart. Usch, man kan inte ens få sova när man äntligen har lite ledighet. I alla fall så vakande jag ju 10 minuter innan jag egentligen skulle upp, men 10 minuter är faktiskt mycket. I alla fall när det gäller sömn.

Idag skiner soooooolen på för fulla puckar, 18 grader är det redan nu på morgonen och 25 grader blir det framåt lunch. Härligt!
Jag ska om ca 40 minuter dra till bussen för att möta upp Jenna på stationen och sedan dra till ES. Vad vi ska göra där har jag ingen som helst aning om, men bättre än att bara hänga här i tråkiga Märsta..

Hörs mera sen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0