♥ Breakfast;

Provade precis ett nytt kaffe från Mocca. Kaffet Irish Cream doftade ljuvligt från bryggaren men smaken var dessvärre inge vidare god enligt mig. Lite för liknande te tycker jag och väldigt svag i smaken. Färgen var inte riktigt kaffe-svart heller som jag tycker kaffe ska vara men man måste ju prova och senare mot kvällen ska jag prova teet Sigtuna. Det luktar också väldigt gott och jag hoppas verkligen att den är lika god som den luktar, men det återstår att se. :)



Ska snart hoppa in i duschen sedan fixa mig lite. Vet inte riktigt vad jag ska ha för kläder idag eftersom att vädret har under den senaste timmen varierat från regnskurar till ett soligt väder. Jag önskar att det sistnämnda kommer snart så att jag får sätta mig ute i solen och läsa i skallerblaskor och ha en flaska vatten i handen.

Hoppas att du får en härlig dag just där du är! :)  ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0