♥ Updatering;

Oj, insåg precis att jag inte uppdaterat på 3 dagar?!?! Kanske för att jag haft det busy med annat.. So here it goes.

Söndag: I söndags åkte jag hem till Jenna där vi såg på bland annat "House Of Wax" och sjöng karaoke. En kvällspromenad blev det också samt att vi var uppe till ca 1-halv 2 fast vi skulle gå upp tidigt dagen efter.

Måndag:
Uppe med tuppen kl. 3.30, åt frukost, fixade oss och for iväg till väsby 4.30. 5.13 tåget från väsby till sthlm central, därifrån tunnelbana till slussen, buss till Viking Line. Båten Isabella stockholm-Mariehamn-Stockholm åkte från hamnen i sthlm kl. 7.45, framme i Mariehamn kl 14.20, byta båt till Amorella hem till sthlm. Framme i sthlm kl. 19 sen åka samma väg tillbaka hem till Jenna. Vi var hemma ca 21.30 då det blev lite lugn och ro.
Timmarna på båtarna fördrev vi tiden med kortspel, fika x2, fotografering, en rundtur och taxfree-shopping.
Det roliga med det hela var att vi 2 dagar innan mejlade Vinking Line och frågade vilka åldersgränser som gällde eftersom att det blev så vilseledd på hemsidan. Fick inget svar dock men vi chansade och åkte på resan. Dock när vi kom hem fick vi svar på att man måste vara 21 år utan målsman. Snacka om att de hade koll på läget. Jag menar, vi behövde inte ens vida leg vid incheckning för biljett hämtning?! Helt sjuuukt.. Men nu kan man ändå sätta till denna resa som något olagligt...Eller? Resan tog ungefär 11 timmar..11 lååånga timmar..






Tisdag & Onsdag: Hade Jenna och jag egentligen planerat att sola och bada men vädret tillät inte det så Jenna övertygade mig att åtminstone titta på 1 avsnitt av "The Vampire Diaries" men jag vart helt fast så vi kollade på alla 22 avsnitt, första säsongen. Vilket slutade med att klockan vart 1.30 när vi blev klara trots att vi började kolla vid 10 på morgonen. Sedan beslutade vi oss för att försöka vara vakna tills typ hennes föräldrar skulle gå upp och dra till jobbet. Så vi gick sedan och la oss vid 4.30 och sov till 8.30 då jag skulle ta bussen därifrån som går 9.56 men bussen hade tydligen redan åkt förbi men Jenna ringde och skällde ut dom att vi hade en beställning där utanför henne så dom vände på bussen och åkte tillbaka. Dom kom efter en kvart dock men men.
När jag kom hem så hoppade jag in i duschen för att sedan möta Samira ute för att vi skulle dra och sola. Sedan åkte vi upp till donken. När vi kom hem så drog jag över till Samira, där lagade vi nån konstig mat eller vi kombinerade med sånt som hon hade hemma. Vi såg "What happens in Vegas" kl. 21.30 när den var slut drog jag hem efter att ha varit vaken 25 timmar i sträck kallade nästan sängen på mig. Jag somnade på stört.

Torsdag: Morgon här. Ska väl bara ta det lungt innan jag drar iväg imorgon igen. Måste packa upp och tvätta kläder. Sedan bara ta det chill.

Fredag: Drar jag hem till min moster, vi ska se på nån "Raggar-bil utställning" eller nåt sånt. Det ska bli kul och jag kommer förmodligen ta lite bilder. Lördag och söndag är jag också där och drar hem på söndag eftermiddag.. :)


Snacka om att jag haft ett späckat schema hela veckan!! Haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0