♥ Torsdag;

God morgon.

Vaknade 10.35 och blev chockad att jag kunnat sova så länge i denna värme. Hade hela mitt fönster öppet inatt men kände inte någon större skillnad om det blåste eller inte. Men jag satt på balkongen vid 11 igår kväll och då var det skönt minsann, ville inte gå in. Var nästan villig att flytta ut min säng dit. Haha
Fick inte igång min efterblivna DVD så det blev ingen film och inget bra visades på tvn heller.

Idag ska jag förhoppningsvis åka till Sollentuna för att hämta ut mitt pass hos polisen. Om det blir lite svalare i luften vill säga. Gräset här utanför är helt brunt och orange. Det är väldigt torrt. REGN KOM SNART! Kan ta en bild senare och visa.. :P

Vad gör ni i värmen idag då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0