♥ Pass fixat;

Kom precis hem efter att ha mött upp Jenna i Väsby centrum. Vi gick in i olika affärer och jag bestämde mig för att handla två plagg på Gina Tricot för ett väldigt billigt pris. Har inte handlat kläder på ca 4 månader pågrund av att jag sparar pengar men nu tyckte jag att jag var värd dessa plagg. Hihi



Jenna bjöd på fika/glass och dricka innan vi drog till Sollentuna, till polisen för att göra pass. Väldigt smidigt måste jag säga. Fick skriva min namnteckning, fick göra fingeravtryck och förstås ta ett foto. Det roligaste var när jag skulle mäta mig. Jag har krymt hela 2 centimeter, nu är jag 180 cm lång.. På tok för långt ändå men aja.. :P


Nu så ska jag bara ta det lugnt resten av dagen. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0