♥ Lördagskväll;

Tjaba!

Har sysslat och pysslat i mitt rum idag som krävde en storstädning och rensning. Nu är det fint igen.
Sneglar lite på "Sommarkrysset" som visas på tvn i bakrunden. Sean Banan är bara för skön! Haha

Snart ska jag hoppa in i duschen och packa ner kläder i väskan som jag tvättat, som ska med till pappa där jag ska vara i några dar, i det nya huset..Börjar snart tappa räkningen på hur många gånger dom har flyttat.. Aja, tur att man är vuxen nog att bestämma över sig själv. Vilket är otroligt skönt såklart!

Oj, vad det vräker ner regn. Åskan går också.

Som ni vet kanske jag är otillgänglig till på tisdag om jag inte får tag på någons dator att låna. Annars kommer bilder sen. ;)

Ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0