♥ Helgen;

I fredags åkte jag hem till min moster och vi åkte hem till Emma för att grilla och sedan begav vi oss till VästeråsPower Meet och snacka om vad mycket folk det var men häftiga bilar måste jag ändå säga. Vi kom inte hem förrän sent på kvällen.

Igår så satt vi bara och tog det lugnt och på kvällen hade vi lördagsmys med filmen "The Marine" som var väldigt bra men en aning klyschig och snacks hade vi som tilltugg.

Idag så har det varit så sjukt varmt så att vi slängde på vattenslangen och sprang igenom när det var som kallast vatten. Man fick ju nästan andnöd, så kallt var det. Men roligt i alla fall.

Nu har vi kommit hem och sitter just nu och äter med fläkten på för fulla puckar. Sen ska jag bara ta det lugnt resten av kvällen. :)

Bilder från Power Meet finns på facebook och kommer hit till bloggen snarast möjligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0