♥ Fredag;

God morgon eller nåt. Vaknade som vanligt vid kvart i 10. Åt frukost och kollade på ett spännande avsnitt av "Våra Bästa År". Denna serie tar aldrig slut känns det som. Haha. Ibland tycker jag att det har gått för långt, att dom inte vet längre om vad serien ska handla om. Men men.. Sen så kan man förutse en del saker som ska hända..

Idag, senare ikväll vid 17.30 ska jag dra till min moster och vara där helgen. I alla fall till 12 på söndag. Sen måste jag hem och byta ut kläderna som jag haft med mig till nya kläder. Sen på måndag åker jag med Jassa dit och vi ska ha det roligt och bara chilla ute på landet. :)

Nu så ska jag hoppa in i duschen och packa typ.. :)

Ha en trevlig fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0