♥ Fredag;

Thank God it's friday!!

God mors! Sitter just nu och äter frukost i denna värmen och har fläkten på, på högsta volym.
Om ca 1 timme ska jag bege mig iväg till "The Famous Family Visit" med andra ord till min moster. Min lillayster har varit där sen i måndags och hoppades på att hon skulle åka hem hit för att jag skulle få ta det lungt själv där. Där är verkligen min frihet. Hos dom eftersom att jag bara får ta det lugnt, ha kul och ha tankarna på annat håll. Det är faktiskt väldigt roligt där måste jag säga. :)

Senare idag blir det att åka på en raggarbils utställning vilket innebär att folk kommer dit för att visa upp sina bilar och andra folk tittar på dom. En mässa nästan. I alla fall, det ska bli väldigt roligt och se vad det finns för bilar. Kommer förmodligen ta lite bilder.
Har bara varit på en såndär mässa 1 gång förut och det var med pappa, fast jag var ju lite yngre då. Eller mycket yngre.. :P

Nåja, lite seg uppdatering i helgen blir det nog. Glöm inte också att spana in min foto-blogg, och kommentera!!! Ciaaao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0