♥ Back;

Tja!

Sorry för den dåliga uppdateringen men har inte haft tid till att uppdatera. Har varit hos min moster och har bland annat varit barnvakt, umgåts, badat och så vidare. Sen blev det besök igår av min morbror med familj. Det var trevligt. :) Nu är jag hemma igen för att byta ut kläder som jag hade med mig, samt tvätta och göra iordning inför imorgon när jag och Jassa drar dit till min moster. Vi ska bland annat spela kubb, umgås och bada kvällsdopp. Det ska verkligen bli superkul! Vi är där till onsdag :) Det kommer i alla fall gå jättefort dom här dagarna.

Aja, dåligt med uppdatering nästa vecka får ni räkna med. Bilder kommer eventuellt sen. :)

Ha en bra vecka. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0