♥ Travis 2 hela år!;

God morgon!

Dagen börjar med att hoppa in i duschen och sedan gå upp för att möta en glad Travis som kommer och ger mig en bamsekram. Vi sitter och äter frukost men Travis dricker bara lite mjölk. När han inte vill ha mer så släpper jag ner honom från sin stol och sätter honom i soffan och i nästa sekund så hostar han och så kräks han. Usch, snacka om att börja sin födelsedag med att kräkas. Hehe men just nu har jag tagit bort hans pyjamas han kräktes på och täcket och han sitter ner i soffan och dricker lite vatten och ser på musses klubbhus på playhouse disney.
Jag har köpt kläder till honom som en födelsedags present, men jag vet inte om jag vågar sätta på honom kläderna förrän senare ifall han skulle kräkas en gång till..

Jag tror att vi bara ska ha det mys idag, eller vad vet jag.. hehe^^


Grattis Travis !!





I morgon så ska jag återigen åka hem, det tar ungefär 3 timmar att åka buss härifrån. Lååångt, haha men jag måste ju komma hem på nåt sätt eller hur? :P

Vad har du för planer idag då? :)


Kommentarer
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

Hehe, jobbigt med det som hände med Travis :P. Men grattis :D



Hoppas ni får en trevlig dag, själv ska man vara hemma och jobba med diskussionen till rapporten :P

2010-01-06 @ 11:41:52
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0