♥ Torsdag;

God morgon!

Åh vad najs att sova i nästan 9 timmar men ändå känner jag mig inte tillräckligt utvilad. Men måste ändå tacka för den goda sömnen!
Klev dessutom upp lite senare än vad jag brukar men det blev ju helt fel. Istället får jag bara slänga på mig kläder, sätta upp håret i en bulle mitt på huvuvet och slänga i mig frukost. Snart måste jag gå om jag ska hinna med bussen.

Idag slutar jag innan halv 2 eftersom att jag har datorkunskap sista lektionen och man brukar alltid gå när man är klar och jag blir oftast klar med det vi får i uppdrag innan det ens gått en timme, så det är skönt.
Senare kommer även Jazz hit och vi ska umgås och catch up över julen typ :) Mys

Men vi hörs mera senare. Ha en bra dag

Kommentarer
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

SV: Hahahahah jaja, vi säger så ;)



Nehe, vad ska du med de till dÅ? HAHHAAHA :D

2010-01-14 @ 14:55:06
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0