♥ Torsdag morgon;

God morgon.

Idag är jag på dåligt humör, bara så att ni vet.. Hehe men det blir man lätt när snöplogen är utanför från klockan 4.13 till 6.10 och man ligger helt klarvaken eftersom att ljudet inte är speciellt fridfullt och avkopplande, så sen dess har jag varit vaken och jag är bara så sjukt TRÖTT! :/
Men idag slutar jag strax innan halv 2 och ska sedan besöka en förskola där jag tror jag vill ha min 5 veckors praktik, från och med vecka 10. Sedan ska jag iväg hem och FÖRSÖKA plugga matte, tills matteprovet imorgon som kommer suga totalt btw!


Skriver mera sen  ♥

Kommentarer
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

SV: Haha man brukar ju röra sig när man drömmer men jag gör inte det ;).



Haha faktiskt inte :P. Jag visste ju att klockan var snart tolv men det var inte tanken. När jag publicerade inlägget såg jag att den blev publicerad exakt kl.00.00.00 haha :D



<3

2010-01-28 @ 14:32:59
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0