♥ Torsdag;

Good morning!

Är så sjukt trött fast jag sovit bra inatt. Jag läste ÄNTLIGEN ut den engelska boken "Go Ask Alice" igår kväll så jag satt uppe till 22 bara för att bli klar med den fast mina ögon knappt kunde hållas uppe. Nu är det gjort i alla fall och jag måste säga att det var plågsamt att läsa den boken. Om jag själv hade valt att läsa den så skulle jag knappt läst 10 sidor av den. Så sjuuuuuukt tråkig! Har aldrig läst en tråkigare bok faktiskt! Haha

Idag slutar jag vid 13-13.30 beroende när man blir klar med arbetat man gör på datorkunskapen. Förra gången redovisade vi våra powerpoint presentationer och det gick bra.
När jag kommer hem sen så ska jag bara chilla och ta det lungt! Inga fler läxor denna vecka. SUPER UNDERBART!!
Haha.

Vi hörs mera senare, ha en bra dag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0