♥ Tisdag;

Tjoo! Är hemma nu efter en kort dag i skolan. Sov superbra i natt och fick sova länge hehe^^.
När jag var påväg hem så var jag så upptagen med att lyssna på musik och se ner på marken för att undvika att halka och följde bara strömmen till en busshållplats längre bort och när jag sedan stog där och vänta tyckte jag att jag inte riktigt kände igen mig o såg att min buss åkte från min busshållplats. Ja, då var det bara att vänta på nästa buss då som kom efter en kvart.. Haha jag är knasig ibland, först bli idiotförklarad när man glömmer kliva av bussen och nu när man inte går till rätt busshållplats. Jag antar att tankarna är på annat håll...^^

Åh Grattis Morgan som fyller 13 år idag! :)


Nu ska jag sätta igång med en uppsats inom musik och sedan plugga engelska. ;)

Skriver mera senare, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0