♥ Tisdag;

God morgon! Sovit gott? det har jag i alla fall gjort trots att jag känt mig stressad under kvällen så slutade den helt okej.
Försöker fortfarande klura ut hur min nya touchi fungerar eftersom att instruktionsboken är på franska lyckas jag inge vidare bra, kanske genom att titta på bilderna om det fanns några.
Men det mesta har jag klurat ut själv men det svåraste var att hitta den här "språk" knappen för att först och främst byta till svenska innan jag kunde göra nåt annat. Men jag är helnöjd med telefonen och jag har kommit in i det hela smsandet nu, det sätter sig efter ett tag att det inte finns knappar man ska trycka på. Hehe

Men i alla fall så nu ska jag snart åka iväg till stationen och möta upp Jenna innan jag åker vidare till skolan. Vi ska snacka lite och så ska hon fixa en grej på min touchi som jag inte vet hur man fixar. Hon är som en "handy man" när det kommer till prylar...Tihihi :P

Hörs mera sen, puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0