♥ Tisdag;

God morgon! I natt sov jag som en stock till skillnad från i förrgår natt. Men jag vaknade ganska så tidigt eftersom jag mina ögon helt plötsligt bestämde sig för att vara vakna. Men jag låg fortfarande kvar i sängen en timme i alla fall, bara för att vara tillräckligt pigg innan jag klev upp.. Usch nej jag vill tillbaka till min varma, mjuka säng! haha
Som tur är har jag bara ULS och Kommunikation sen slutar jag! Haha vid halv 12 slutar jag så det blir en superkort dag. Funderar på att skippa lunchen i skolan för att komma hem tidigare, haha. Nej men det är pasta med laxsås, hur smarrigt låter det på en skala? :P


Jazz! Jag saknar dig! ♥ Vilken tur jag har eftersom att jag ska umgås med dig på torsdag, vi ska se film eller bara umgås. :):)

Nej nu ska jag ta och få i mig lite frukost. ;) Hörs mera sen!

Puss


Kommentarer
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

SV: Haha nää, jag kunde inte sova och nej, fortsätt och smsa god morgon ;). Sklle bli bra om du smsa 10 tiden så jag vaknar till haha :D



Haha tack, då är vi grisar (A) :P



Ja, precis. Innan man ens kommit in i butiken stressar man :P

2010-01-12 @ 12:10:50
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0