♥ Tidsfördriv;

100 frågor o svar! :)

1. Namn: Angelica
2. Smeknamn: Anci, ancs
3. Ögon: brungröna
4. Längd: 182 väldigt låååånga centimetrar
5. Hår: mörkt
6. Syskon: många :)
7. Tycker du om att sjunga i duschen: alltid haha ^^
8. Tycker du om att sjunga på toaletten: aa
9. Födelsedag: 26 september
10. Stjärntecken: våg
11. Bor: i Märsta
12. Kön: kvinna
13. Höger eller vänsterhänt: jag är båda ;)
14. Vad söker du i ett förhållande?: kärlek, kommunikation, respekt, omtänksamhet, glädje, tillit, lycka m.m :)
15. Har du någonsin varit otrogen?: aldrig!
16. Civilstånd: singel
17. Har du en bil : nej
18. Vilken bil har du haft/önskar du dig?: önskar mig en stor fin bil, haha ^^

Favorit frågor
19. Film: har jätte många jag mycker är bra :D
20. Favoritlåt: det finns allt för många, älskar nästan alla låtar
21. Band/Sångare: Daughtry, Lady GaGa, Rihanna, DBA m.fl
22. TV: CSI !
23. Skådespelare: Channing Tatum är grym
24. Skådespelerska: Kate Hudson
25. Mat: tacos o thai <3
26. Favoritnummer: 3
27. Tecknat: har ingen favorit
28. Disneyfigur: Nalle Puh! haha :D
29. Färg: Lila

Kärleksliv
30. Planerar du att skaffa barn?: sen ja :)
31. Vill du gifta dig ?: absolut!
32. Vid vilken ålder vill du skaffa barn? haha innan jag fyllt 30 haha ^^
33. Hur gammal vill du vara när du gifter dig?: runt 20-25 nånting :P
34. Kommer du att ha barn när du gifter dig?: tror inte det
35. Har du en Pojk/Flick-vän?: nej
36. Är du förälskad?: time will show..
37. Skulle du kunna vara otrogen mot någon?: otrohet existerar inte i min värld

Välj det du tycker bäst om
38. Musik/TV: MUSIK såklart <3
39. Pojkar/Flickor: Pojkar såklart, men flickor som vänner :)
40. Rosa/Orange: rosa
41. Festar/Sitta hemma: beror på humör
42. Sommar/Vinter: sommar!
43. Dag/Natt: kväll ;P
44. Hänger/Tar det lugnt : tar det lungan ;)
45. Tråkigt/Roligt: roligt :D

Om dig som person
46. Konstiga meningar : haha det blir konstiga meningar när jag pratar för fort. ;P
47. Vilken skola går du i?: Vilundagymnasiet
48. Har du tagit droger?: Musik är min drog!
49. Vad tänder du på?: rösten, fina ögon, händer, parfym, parsonligheten, helheten! :)
50. Hur långt är du beredd att gå på första daten?: kramis :)
51. Hur skum är du?: så skum man kan bli, haha ^^
52. Vilka 5 personer gillar du mest och litar till 100% på?: Finns få, men de finns :)
53. Vad tycker du om själsfränder?: själsfränder vore ju fantastiskt bara om man kunde hitta sin :)
54. Är det rätt att flirta när man har Pojk/Flick-vän?: varför skulle man göra det ?
55. När grät du sist?: vet inte
56. Vad är det som du inte förstår dig på när det gäller Killar/Tjejer?: att de agerar först och tänker sen haha
57. Är du glad ?: jaa :D
58. Varför?: för att jag är det :)
59. Vilken sak kan du inte leva utan?: Musik och touchi!
60. Kärlek eller Lust?: kärlek såklart
61. Silver eller guld?: silver
62. Diamanter eller pärlor: diamanter självklart :) haha
63. Soluppgång eller solnedgång?: solnedgång är mys
64. Har du någonsin badat naken?: självklart
65. Sover du med gose djur?: nej
66. Har du några piercings?: yes
67. Vilken färg har dina underkläder just nu?: svarta ;) haha
68. Vilken låt lyssnar du på just nu?: Celine Dion - Because you loved me
69. Vad är dom 4 sista siffrorna i ditt telefon nummer?: 4140
70. Vart vill du åka på din smekmånad?: italien, till rom skulle inte vara helt fel :)
71. Vad är det mest romantiska du vet : vet inte, nåt sött som en dikt eller nåt liknande :) haha jag vet inte^^
72. Vad är det första du lägger märke till hos det motsatta könet?: ögonen :)
73. Favorit sport ?: bowling om det klassas som sport? :P
74. Vad gör dig glad?: vänner & musik :)
75. Vilken är den nästa CD-Skiva du kommer att köpa: Lady GaGas eller Rihanna helt klart ;)
76. Bär du kontaktlinser eller glasögon?: nix
77. Vilket är det bästa råd du någonsin fått?: "det är bara du som kan kontrollera och leva ditt eget liv"
78. Har du vunnit något speciellt pris?: aa på världsbokdagen i 4an(en bok) haha
79. Vilka är dina framtidsplaner?: plugga, skaffa familj och bara följa mina drömmar :)
80. Vilken är den värsta sjukdom du har haft?: astma
81. Vad gillar du mest? Komedi eller skräck?: komedi såklart! jag vill alltid skratta
82. Över telefon eller personer emellan?: beror på om vad, men helst personer emellan :)
83. Kramar eller pussar?: både och är mysigt :) hihi
84. Vilken låt reflekterar du dig med?: finns en del låtar.
85. Om du dog imorgon. Vem skulle du lämna allting till?: vadå lämna allting till? jag ska inte dö
86. Har du några fiender?: hoppas inte det iaf
87. Vad är du mest rädd för?: att nån jag älskar dör, insekter m.m
88. Skulle du hellre vara rik eller berömd ?: berömd, för att om jag blir berömd så är jag troligtvis rik också;)hha
89. Vad är klockan i Albanien just nu?: ingen aning
90. Om du hade 24 timmar kvar att leva. Vem skulle du tillbringa mest tid med?: vännerna & familj
91. Har du mött Jul-Tomten?: den falska eller den riktiga? ^^
92. Om E.T kom och knackade på din dörr. Vad skulle du göra?: bli rädd och kanske skrika? haha
93. När var det senast du pratade med personen du tycker mest om?: hm, idag kanske? :P
94. När känner du dig som vackrast?: när folk säger att jag är söt :)
95. Har du några husdjur?: 2 st
96. Vad har du för E-Mail adress?:  don't tell u ;)
97. När var det sist du var ledsen?: minns inte
98. Är du en alkolist ?: nej nej!
99. Väldigt onödig info: jag är en blekfis! haha
100. Har du haft tråkigt när du gjorde detta testet?: en aning ja :P haha



Kommentarer
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

Intressanta svar haha :D. Jag snor listan och lägger upp på min blogg senare ;)

2010-01-29 @ 20:37:18
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0