♥ Sunday night;

Tjoho alla!

Jag har hunnit med att tvätta, städa och rensa ut och vikt allt i min garderob men som jag också vet är att jag ändå kommer fortsätta att bara kasta in kläderna i min garderob och låta bli att vika dom. Hehe
Insåg precis att mina knallrosa naglar bländar mig. Gaah! haha och att jag hör bingolotto "ringsignalen" på tvn, usch var tvungen att genast byta kanal. Känner mig gammal! Tiden går så fort tycker jag. Jag fyller 19 om ett par månader eller ja, om flera månader och snart är man 30 helt plötsligt! Hahah går igenom min 40-års kris nu eller? Hehe usch nej...


Om ett tag så ska jag hoppa in i duschen och sedan se på "Johan Falk - Vapenbröder" som kommer på 4an kl 21. Och sedan så ska jag försöka sova eftersom att det är en skoldag imorgon och jag rå lääängtar tills den dagen tar slut så jag får hämta min touchi! Har redan gett min nya telefon ett smeknamn, ett bra sådant ;) Sen kommer jag antagligen hålla på och fixa och trixa med den..

Aja, skriver mer sen ;)

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0