♥ Sovdags;

Nähä, nu är det kväll igen haha. Är supertrött! förstår själv inte att jag plågar mig själv att vara vaken..
Måste nog öppna och börja läsa en bok som vi ska läsa på engelskan, det räknas inte om man bara tittat på boken enligt min lärare.. Hehe, boken som är så svår. Aja, får väl bara ta mig igenom den och se vad som händer om jag ens minns vad den handlar om när jag kommer till slutet. Haha

Åh längtar redan tills imorgon, får nog gå och lägga mig så att det blir morgon fort!! Haha

God natt alla!
Puss


Kommentarer
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

SV: Hehe kanske det :)



SV2: Hahha så du visste och varför deltog du?? Tänkte du ha på dig manliga kalsonger? hahahaha :D

2010-01-14 @ 01:00:45
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0