♥ Söndagsmorgon;

God morgon alla! Sovit gott? Det har i alla fall jag förutom att jag drömde världens mardröm och vaknade kl 6 och inte kunde somna om på ett tag. Tankar styr mer än vad man tror. I alla fall så struntade jag i det och vände mig om och somnade om till kl var ca kvart över 9. Sen gick jag upp, käka frukost och just nu sitter jag och lyssnar på musik som vanligt då.

Idag har jag inga planer som alltid. Bara skönt och ta det chill och ladda batterierna inför en helt ny tuff skolvecka.
I morgon får jag dessutom hämta ut min touchie, hahah jag har redan gett telefonen ett smeknamn. ^^ Så efter skolan imorgon så ska jag nog sitta och pyssla med den och se hur den fungerar. Måste även börja med min musik uppsats och börja läsa min engelska bok nångång som ska vara inlämnad på fredag nästa vecka. Det börjar bli lite ont om tid just nu dårå. Hehe

Men i alla fall så... Ha en bra söndag :)

Puss



Kommentarer
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

SV: Hahah det hoppas jag :P



Tror aldrig att han fatta vad jag sa för jag kunde inte ens uttala det på franska haha :P



Hahah som fjortisarna gör alltså som om att du har silikonläppar hahahahaha :D

2010-01-17 @ 11:43:55
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0