♥ Söndagsmorgon;

God morgon! Här är jag uppe tidigt eftersom att jag kände att jag inte ville sova mer, så det var bara att gå upp istället Hehe ^^
Redan söndag, hjälp vad tiden går fort och jag har en heeel lååång skolvecka framför mig.
Men innan dess så har jag några saker jag måste göra.. Städa, tvätta o sånna tråkiga saker, måste även börja med en läxa som är till på onsdag då man ska berätta om nånting som betyder mycket för en själv, på engelska dessutom! Min lärare vill plåga mig...Tur att man max ska få prata i 5 minuter, jag får prata långsamt och tydligt så mina klasskamrater förstår vad jag säger. Vilken tur att det är på onsdag man ska prata, då brukar det oftast bara vara ett par stycken som dyker upp.. Det är ju trots allt en tidig onsdagsmorgon då och de flesta ligger hemma och sover..Det kanske blir bra ändå när jag pratar, haha det återstår att se..

Idag som jag skrev blir det städning och tvättning, får väl antagligen slänga in ett par roligheter som att kika på film eller nåt sysselsättande. :)

Vad gör du idag? :)

Skriver mera senare, puss

Kommentarer
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

SV: Hahah helt otrolig att DU har tröttnat på snön :O. Du som verkligen längtade till snön, nu är den här och du vill få bort den :P. Nästa år kommer det inte snöa när du önskar det haha :).



Ja det är mysigt och det doftar gott. Fille kom ner nyss och ba ''Va är dt som luktar så gott?'' hehe :D



Haha kommer inte lyckas baka :P



<3

2010-01-31 @ 12:14:09
URL: http://ferhat.blogg.se/
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

Hur ska du hinna prata lungt och tydligt under 5 minuter? :P

2010-01-31 @ 12:15:21
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0