♥ Söndagskväll;

God kväll alla! :)

Skuttade precis ut ur duschen och lyssnar nu på musik. Jag ska om ett litet tag spraya mitt hår och tillsätta mousse och därefter låta det självtorka. Som ni kanske minns så brände jag upp hårfönen av misstag..^^ så den kommer nog inte till användning. Får nog köpa en ny. Haha

Vid 9 ikväll så ska jag bädda mig ner i sängen och se på Johan Falk som börjar på 4an. Förhoppningsvis somnar jag innan filmen är slut eller så får jag det jätte tufft att sova just idag när det är skola i morgon. Men ändå så är det nog inte så farlig om jag somnar sent ändå eftersom jag börjar sent som 9.20 imorgon...

Nu ska jag gå och fixa mig en kopp med vaaaarmt te! Mums haha

God natt! Puss

Kommentarer
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

SV: Haha som tur är bussen inte lika varm ;). SEn så är det inte många som åker idag så det är rätt många tomma platser :D



Hehe tack :)

2010-01-10 @ 20:18:14
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0