♥ Söndag;

God morgon !

Åh vad skönt att kunna sova ut för första gången sen jag kom hem. Vakna utan att bli väckt är det bästa som finns vare sig det är lillesyrran som väcker eller väckarklockan.

Today är det nog inget speciellt som händer, jag ska bara ta det lugnt som vanligt då. Kanske ta en promenad i det vackra vädret innan snön smälter. Jag drömde även i natt att snön fortfarande låg kvar men det var typ 20+ ute och det var en helt underbar känsla att drömma om värme! Hehe

I morgon ska jag in till stan för att fika med en kompis, det ska bli jättekul och spännande. :)

I övermorgon drar jag och min lillasyster till pappa, och jag ska vara där i endast 2 dagar bara så jag kommer hem den 7:e. Sen får jag helgen där jag ska umgås med mina vänner :) Sen börjar äntligen skolan igen! Jag har börjat känna mig så rastlös när jag inte haft nånting inplanerat, utan nu vill jag ha fasta rutiner återigen!


Puss ! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0