♥ Söndag;

God morgon, vaknade för en halvtimma sen och har hunnit käkat frukost. Idag känner jag mig rejält utvilad och är redo för en lång skoldag imorgon.
Idag har jag inget planerat förutom att jag ska tvätta sängkläder och kläder i övrigt. Sen så ska jag umgås med mamma hela dagen eftersom att vi knappt setts nånting på hela veckan. Så vi ska se på film och laga mat och bara ha det mysigt.

Vad gör du idag?
:)

I övrigt från igår så hade jag det jättetrevligt att bara chilla, käka och se på film, men killarna kunde inte bestämma någon film vi skulle se men vi såg Step up till slut och Channing Tatum är bara så underbart snygg! Haha men vi såg aldrig klart hela filmen eftersom att de ville se på någon film som de kunde skratta åt. Men det blev tillslut en skräckis. Usch vad jag hatar skräckisar, så Jassa och jag gick ut i köket och snackade och sedan begav oss hem med bussen. Även fast jag kom hem vid 23 så gick jag inte och la mig förrän vid halv 2 eftersom jag konstigt nog inte var trött..Hehe

Ha en bra dag


Kommentarer
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

Hehe vad kul att du hade det trevlig igår :)



Idag blir det plugg för mig, som vanligt :P

2010-01-24 @ 11:21:05
URL: http://ferhat.blogg.se/
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

SV: Hahahah ja, det skulle se roligt ut om en gamling rappade xD

2010-01-24 @ 11:36:18
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0