♥ Sömnig;

God kväll. Hjälp vad jag är uppe sent idag då. Det är bara för att jag skriver med Jenna på msn och skickar över ett par bilder till när hon ska fixa headern på min blogg, eller rättare sagt göra en helt ny. Hittils är den jättefin så jag väntar spänt på resultatet. :) Ska gå och lägga mig bums efter att bilderna är klara eftersom att jag ska upp imorgon och åka till skolan och vill känna mig en aning utvilad när jag vaknar 7.15

Men nu får jag väl säga god natt så så hörs vi imorgon bitti innan jag drar till skolan. ;)




Kommentarer
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

SV: Haha nää ska inte köpa, du skulle ju inte bli glad om jag gick runt med rosa nagellack hahah :D'



Haha jag försöker lyckas iaf, går det bra för dig? :P



Ja, alla har drömmar om att bli miljonär men jag drömmer inte om det utan det kommer bli så :o :D haha

2010-01-17 @ 22:52:41
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0