♥ Plugg;

Har gjort mestadels av min musikuppsats och ska nu plugga engelska. Ett häfte som vi fick som ska vara klart till på torsdag. Gör det nu så är det gjort. ;) hehe Sen ska jag hoppa in i duschen och sedan se på film innan jag sover sen.

Imorgon blir det alltså sovmorgon fram till kl 10.10 då jag börjar med ULS. Då ska vi kolla klart på filmen som vi började se idag. "Skruva den som Beckham" heter den visst. Sedan blir det matte, kommunikation och sedan min favorit lektion musik :) Men innan dess så ska jag på matten gå ifrån och ha utvecklingsamtal med mina mentorer..Hoppas jag inte gjort nåt dåligt nu då...^^hihi


Ha en bra kväll



Kommentarer
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

SV: Haha inte kommer jag ihåg vad jag drömde om :P. Brukar faktiskt inte drömma eller jag gör det säkert men kommer inte ihåg :)



Ja, små hundar är söta men stora är inte roliga och vara med hahah :P. Anledningen tll att jag har hundfobi är att jag blev jagad av en hund när jag var typ 10år hahah. Fifan vad rädd jag var den dagen, sedan den dagen har man typ inte vågat vara vid en hund eller vissa :P.



Jo tjena, du har raderat de. Sluta och erkänn att du inte kan koda design (a) nää jag skojar haha :D.



<3

2010-01-26 @ 23:29:00
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0