♥ Plugg;

Tjaba! Trots att dagen varit lång har jag haft roligt. Ida och jag gick till centrum på vår tillsatta håltimme och hon provade lite kläder och så som var några storlekar för små och jag tog kort, men har de ännu på mobilen och orkar inte lägga in dom just idag. Men vi hade det roligt, sen så gick vi och titta på väskor och jag sprayade på mig min favorit parfym från lindex också så jag luktade gott resten av dagen. :)

Har kommit till hälften av boken och jag tycker att det är skit jobbigt att läsa när jag för det första inte förstår handlingen och för det andra så är den inte speciellt intressant heller. Det är skrivet som en dagbok och det är jätte jobbigt att läsa. Förhoppningsvis blir jag klar med den ikväll eller imorgon eftermiddag så det ska bli skönt när den är färdig läst. ;) Nu har jag bara tagit en paus från att jag läst i drygt en timme.. Suck.. Back to reality.. Haha


Ha det bra :)  <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0