♥ Onsdag;

God morgon! Jag är fruktansvärt trött även fast jag sov natten igenom. Skulle mer än gärna vilja somna om, vem vill gå upp så här tidigt?

I alla fall idag så blir det en lååång dag dessutom. Slutar närmare halv 5 eller kl 4 om Gunn tillåter. Men kommer hem sent oavsett eftersom att det kommer vara förseningar med tåget och sånt, sen så är det dessutom vid den tiden alla slutar sitt jobb och ska hem. Det blir trångt.

Nu sitter jag och käkar frukost som vanligt och ska dra iväg om ett tag. Juice är såååå gott på morgonen!! hihi

Nej men hej då nu..


Kommentarer
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

SV: Ja, du ska få smaka det någongång ;)



Haha men tro nu inte att jag är så duktig på att laga mat men om man jämför med andra killar så är jag förstås bra (A) :D

2010-01-13 @ 08:47:04
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0