♥ Onsdag;

Buenos días!

Sov sjukt bra inatt och jag är så avundsjuk på alla för jag drömmer nästan aldrig. Eller jo alla drömmer ju hela tiden men jag kommer inte ihåg vad jag drömt som gör att det känns som om jag inte drömt alls. :( hehe
Idag har jag fått sovmorgon eftersom att engelskan var inställd och det tackar vi för. Börjar 10.10 så jag får dra iväg runt 9 och åka till skolan.
Typ kl 13 så ska jag ha utvecklingsamtal med mina mentorer, hoppas att jag inte gjort nåt dumt nu då. ^^Hehe man vet ju aldrig.
Kommer hem sent idag, runt 16.30 om tåg och bussar inte blir försenade och så. Sen ska jag plugga resten av engelskan som ska lämnas in i morgon.


Skriver mera när jag kommit hem.
Ha en bra dag! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0