♥ Onsdag;

God morgon onsdag eller lång-onsdag som jag brukar kalla den här dagen. Just nu sitter jag och äter frukost framför datorn haha. Dricker även ett glas juice för att få upp humöret.

Sov väldigt gott inatt och jag gillar när jag vaknar av att väckarklockan ringer. Varför undrar ni säkert?
Jo, under den senaste perioden har jag sovit skit dåligt vilket har gjort att jag ligger och tittar på klockan och sedan stänger av alarmet eftersom att jag vet att jag kommer hålla mig vaken. Dåliga tankar, jag vet. Så numera gillar jag att väckarklockan ringer och väcker mig för det betyder ju att jag sovit. Dessutom så har jag inte ens vaknat en sekund under hela natten under ca 1 vecka nu. Så otroligt underbart att få sömn!! Hehe

Som sagt slutar jag vid 16 -16.30 beroende på när vi får gå från musiklektionen. Jazz och jag hoppas vi tajmar tåget som vi gjorde i går och i förrgår utan förvarning. Hehe nej men det är bara trevligt med lite sällskap. :)
Sen så hoppas jag att på musiken får sjunga lite och inte bara hålla på med musikuppsatsen.. Jag håller tummarna ;) Hehe


Ha en bra dag så hörs vi senare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0