♥ Musik;

Åh mitt minneskort som tidigare suttit i min SE telefon går inte in i min touchi :( det är bara nån millimeter förstort... Jag som inte kunnat lyssna på musik från mobilen kommer nog inte kunna göra det på ett tag tills jag hittar ett lite mindre. Usch jag kan inte tänka utan musik. Jag fungerar inte då, jag kan inte koncentrera mig då....!
Hehe

Just nu sitter jag och frixar med mobilen och installerar USB grejen till datorn så jag kan lägga upp mina allra första bilder som jag har tagit med touchi. Men det tar bara sååå långt tid att installera... Suck.. Jag får väl ha tålamod antar jag, det går ju inte fortare för att jag klagar eller hur? :P (Om det ändå kunde det^^)

Lyssnar på musik på spotify gör jag också, lite blandat sådär. :)

Skriver mer sen och lägger upp ett antal bilder när allt har installerats klart. ;)

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0