♥ Music in my heart;

Sitter just nu och lyssnar på Lady Gaga och RihannaSpotify. Deras låtar är sååå grymt bra! Pink är också riktigt bra att lyssna på. Jag tycker att det är väldigt avslappnande att lyssna på musik. Jag blir lugn av att lyssna på musik.
Jag skulle inte klara mig en dag utan musik alltså. Jag skulle bli knäpp.
Jag älskar verkligen musik! ♥ Tänk vad lite musik kan påverka en i vardagen. Man kan få mer energi till att orka med och man blir positivare och mycket mer gladare och piggare, enligt mig i alla fall. Musik är inte bara något man lyssnar på det är verkligen en drog. Musik är min drog på ett positivt sätt. Jag klarar mig inte utan musik. Jag är så glad att musiken finns! All kärlek till musiken <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0