♥ Måndag morgon;

God morgon! Själv har jag nog vaknat på fel sida idag, känner mig så sjukt irriterad bara för att behöva gå upp så tidigt. Sen så sov jag knappt på hela natten, kanske därför jag är trött och irriterad? Haha
Nej men nu sitter jag och äter frukost framför datorn. juice med en tallrik naturell yoghurt med nötter i, nyttigt va? hehe
Om ett tag ska jag klä på mig och bege mig till skolan. Kommer att vara en lång dag idag tror jag. Om vi går enligt schemat så slutar jag kl 16 och är hamma runt halv 5. Ses då ;)

Ha en bra dag!
Puss


Kommentarer
Postat av: Ferhat - Studerar till sjuksköterska

Åh, nyttig frukost :D



Hihi, så du är lättirriterad idag. Ska fan irritera dig hela dan (A) haha skoja :D.

2010-01-11 @ 15:57:09
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0