♥ Måndag;

God mors!
Idag är jag inte så pigg som jag brukar vara bara för att jag somnade inte förrän typ vid halv 1. Usch jag måste skärpa mig om jag ska vara klar i skallen på lektionerna och hänga med..

Juts nu så sitter jag och försöker piggna till med både juice och en kopp te. Så äter jag två rostade mackor också. Orkar inte göra en sån där jättefrukost idag..

Idag slutar jag 16 och är förhoppningsvis i Märsta till 16.30 om tåg och buss fungerar som det ska. Sedan tar jag bussen upp till ica istället för hem till mig för att hämta ut min Touchi :) haha är väl hemma till 17 antar jag och då blire pyssel med telefonen. ;)

Ha en bra dag


Kommentarer
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

Hihi touch girl :)



SV: Hahah du ska fortsätta drömma inte jag (A) :D

2010-01-18 @ 09:36:07
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0