♥ Lördagsmorgon;

Åh vad jag har sovit gott! Var uppe supersent så jag vaknade också supersent. Vad skönt att känna sig utvilad den näst sista lediga morgonen på jullovet.
Just nu så sitter jag och lyssnar på Lady GaGas otroligt bra låtar! Hon är så cool. Haha^^

Det blev ingen kladdkaka bakning igår. Jag orkade inte baka och jag var inte sugen på det heller. Hehe
Sen blev det Let's Dance tittande såklart! Åh vad jag gillar Rabih! Han är så charmig och söt. Hans dans var väl inte så bra som jag hoppats på men han kommer nog vara kvar ett tag till. :)

Vad händer idag då? Som vanligt har jag inga planer utan jag får återigen ta dagen som den kommer. Kanske borde städa mitt rum en aning, ser ut som en svinstia. Haha ^^

Hörs mera senare. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0